Steun

Heb je veel plezier beleefd aan het meedoen aan TragePost? Of vind je TragePost een mooi initiatief? Help ons groeien om onze dromen en doelen te bereiken! Bij TragePost zet iedereen, het bestuur, coördinatoren en chefs, zich helemaal vrijwillig in om de stichting draaiende te houden en verder uit te bouwen.

Wil jij, of jouw organisatie, TragePost financieel steunen, dan zijn er twee manieren waarop je kunt geven. Wij zijn oprecht blij met alle giften.

  1. Doneren via onderstaande doneerknop. Wanneer je ons eenmalig financieel wilt ondersteunen kun je via de doneerknop je gift aan ons overmaken. Voor deze iDEAL-service maken wij gebruik van het betalingsplatform Mollie.
  2. Vanaf je bankrekening overmaken (of een periodieke overboeking instellen) naar ons bankrekeningnummer Stichting TragePost NL91 RABO 0365 5644 51
TragePost donaties

Droom

TragePost is ontstaan vanuit een droom van meer persoonlijke aandacht door kleine lichtpunten te bieden. Door TragePost kunnen mensen hun creativiteit ontwikkelen en het biedt de mogelijkheid zich te verbinden aan een (nog onbekende) ander. Want dat is niet vanzelfsprekend. Dat heeft iedereen gemerkt tijdens de verschillende lockdowns. Via TragePost kunnen  mensen een aantal weken lang een ander positief verrassen en zelf verrast worden. Nieuwe ideeën en inzichten opdoen, contacten leggen die anders misschien nooit zouden zijn gelegd, zich meer verbonden voelen. Dat klinkt groots voor ‘alleen kaarten sturen’. En toch leert de ervaring dat zoiets kleins, dat op kan leveren. Nieuwe vriendschappen zijn ontstaan en niet alleen binnen de stichting zelf. Ook tussen verschillende deelnemers.

Het is onze droom dat er altijd TragePost-groepen klaar staan. Zodat je je altijd kunt verbinden aan anderen uit stad of land. En iemands dag kleur kan geven door een kaart. Steun onze droom!

Doelen 2023

De afgelopen jaren waren de doelen voornamelijk gericht op het laten groeien van het aantal groepen en het goed inrichten van de eigen organisatie. Voor 2023 zijn die doelen nog niet losgelaten. In 2023 starten er minimaal 25 deelnemersgroepen. Dat betekent dat er rond de 400 mensen meedoen. Verder is de organisatorische inrichting in de laatste fase. Die hopen we in 2023 af te ronden. Niet dat we daarna stilvallen maar de basis staat en kan vervolgens verder uitgebouwd door de 18 vrijwilligers waaruit we nu bestaan. Verder hebben we eind 2022 een bedrag van 400 euro via het RaboClubSupport opgebracht voor de aanpassing van de website. Voor de zomervakantie van 2023 zijn alle webpagina’s herschreven en gaan we in samenwerking met het Het Bureau van het Grafisch Lyceum Utrecht de Customer journey optimaliseren. Zodat we de community laten groeien en tegelijkertijd het gevoel van laagdrempeligheid en kleinschaligheid behouden. Ook zetten we in op meer beleving en betrokkenheid.